Møterom uten alt det plagsomme.
Et møterom bør være funksjonelt og komfortabelt for å sikre en god brukeropplevelse. Komfort er viktig for produktiviteten og samarbeidet, og derfor bør sitteplassene være romslige nok til å romme alle deltakerne og gi tilstrekkelig støtte.
Ta hensyn til teknologien som skal brukes, når du planlegger utformingen av rommet. Forventes det videokonferanser? I så fall må du sørge for at det er god plass til utstyret, og at det er god sikt mellom deltakerne i de ulike endene av bordet. Sørg også for at det er lett tilgang til strømuttak for bærbare datamaskiner eller nettbrett som kan bli brukt under møtet.

Viktigheten av et fungerende møterom
Et møterom er ofte det kunder og besøkende ser først når du skal møte de, enten det er fysisk eller i bakgrunnen av konferansekameraet. Møterommet kan derfor bli helt avgjørende for førsteinntrykket du gir- og hva er da værre enn et møterom som ikke fungerer som det skal?
Våre driftsavtaler sikrer deg mot nettopp dette, slik at du kan fokuserer på det du gjør best! Ingen av våre driftsavtaler har bindingstid eller oppstartsgebyrer.
Kartlegging
Sammen kartlegger vi behov, ønsker og gjør befaring til ditt møterom.
Tilbud og forslag
Vi setter sammen et skreddersydd løsningforslag.
Gjennomgang
Vi går igjennom løsningsforslaget.
Installasjon
Møterommet ditt monteres og installeres!
Vedlikehold
Vi sørger for at ditt møterom er
oppdatert og fungerer optimalt. Utforsk våre driftavtaler for møterom.
Skjermer du kan se på – og skjermer du kan ta på.
Skjermer er nyttige i møter og kan bidra til å vise informasjon eller dokumenter for deltakerne. Vurder hvor stor skjermen bør være, og om rommet er stort nok til at den kan være interaktiv.
God lyd kan være forskjellen på et godt og et dårlig møte.
Akustikken i et møterom bør også tas i betraktning. Lydisolerende materialer som tepper, polstrede stoler, gardiner og akustiske paneler kan bidra til å redusere etterklangstiden og forbedre lydkvaliteten. God lydkvalitet kan være avgjørende for et godt møte.
Whiteboard-tusjer og gule lapper
Tradisjonelle hjelpemidler komplementerer digitale møterom og gjør dem mer allsidige og stimulerer ofte kreativitet da det noen ganger er friere analogt.
Tradisjonelle hjelpemidler som tavler, gule lapper, oppslagstavler kan bidra til å lette idédugnader eller problemløsningsdiskusjoner ved å gi deltakerne et sted å holde styr på ideer og visualisere løsninger.
Innovasjon med lean, agile og scrum
Lean og agile er en tilnærming til arbeid som fokuserer på rask utvikling, kontinuerlig forbedring og samarbeid i team. Det legges vekt på fleksibilitet, innovasjon, kundefokus og raske tilbakemeldingssykluser for å sikre at produktene oppfyller kundenes behov raskere og mer effektivt.
Prinsippene for lean og agile kan brukes i en rekke sammenhenger, blant annet innen produktutvikling, prosjektledelse, prosessforbedring og organisasjonsdesign. Gode verktøy og gode møterom vil bidra til at disse sesjonene vil bli effektive, morsomme og produktive.

Mikrokontorer
Mikrokontorer er kompakte, fleksible arbeidsområder designet for individuell bruk eller små team i moderne arbeidsmiljøer. Utstyrt med det nødvendige for et produktivt arbeidsmiljø, som skrivebord, strømuttak, lydisolering og tilkoblingsmuligheter for teknologi.
Mikrokontorer tilbyr en privat og rolig atmosfære midt i åpne kontorlandskap, noe som gjør dem ideelle for konsentrert arbeid, videomøter eller telefonsamtaler. Deres fleksible og plassbesparende design gjør dem spesielt populære i co-working spaces, kontorlandskap eller som tillegg i større kontorbygninger.
Ønsker du å bli forhandler hos oss?
Vi vil gjerne ha deg med på laget for å skape en bedre hverdag med teknologi.
Ønsker du å bli forhandler hos oss?
Vi vil gjerne ha deg med på laget for å skape en bedre hverdag med teknologi.