Skip to Content

Digitale skilt

Digital Signage – Fleksibelt, dynamisk og engasjerende.

Kontakt oss


Tre arenaer med ulike behov

Offentlige rom

Steder der folk samles, ute eller inne. Vi har ekspertisen og porteføljen til alle behov.

Se mer

Butikk og restaurant

Digitale skilt kan være avgjørende for å trekke kunder inn i butikken, sikre seg salg eller skape mer.

Se mer

Intern kommunikasjon

Sørg for at alle ansatte og gjester får med seg nødvendig informasjon. Tiden for uleste E-poster er over!

Se mer

Dynamiske skilt med uendelige muligheter


​Når man jobber med digital skilting er det flere faktorer man må ha med. Det er en programvareplattform for publisering og drift, det er hardware i form av den digitale flaten (skjermer, vegger, kiosker), innholdet du viser, plassering og også vedlikehold/drift.


Bli forhandler

Digitale skilt på flyplass

Rekke med digitale skilt

Bli sett med godt innhold

​Når bruker digitale skilt, er det viktig å sørge for at innholdet er engasjerende og relevant. Digitale skilt kan brukes til å fange oppmerksomhet, fremme budskap og øke merkevarebevisstheten. Innholdet bør være dynamisk for å holde seerne engasjert og fokusert på budskapet. 

Når du bruker digitale skilt, er plasseringen viktig; de bør være synlige for målgruppen på et sted der det er sannsynlig at de vil se dem.

Hvilket mål skal de digitale skiltene ha?

Før du investerer i digital skilting, bør du vurdere budsjettet og produktets potensielle avkastning enten i form av økt bevissthet, kunnskap eller i form av økt salg avhengig av om skiltene er i din bedrift eller rettet mot varehandel.



Digital signage street

Ønsker du å bli forhandler hos oss?

Vi vil gjerne ha deg med på laget for å skape en bedre hverdag med teknologi.

digitale skilt bruk

4 ting du bør når du skal planlegge digitale skilt

  1. Størrelsen, formen og type skjerm 
    Velg en størrelse og form som passer til plassen og sikrer god synlighet og vurder om den skal være interaktiv.

  2. Innholdet 
    Sørg for at innholdet er engasjerende, informativt og relevant for seeren.

  3. Riktig type skjerm 
    Velg en skjerm som passer til ditt behov. Tenk gjennom lysstyrke, levetid og omgivelsene (F.eks ute/inn, direkte sollys, vindu m.m.)

  4. Plassering  
    Vurder nøye hvor de digitale skiltene skal plasseres for maksimal synlighet og effekt.



Flere tips her!

5 grunner til å velge LED


1. Høy bildekvalitet: En LED-skjerm gir skarpe og klare bilder med høy fargeintensitet, god kontrast og uten skjøter i bildet. Med LED har du mulighet til å intensivere styrken på lyset, som gjør at bildekvaliteten oppleves som veldig god, selv når det er lyst i rommet.


2. Ulike bildeformater. Med LED har dere mulighet til å få lyssterke og detaljrike bilder i alle formater, som er spesialtilpasset omgivelser og miljø. LED kan også leveres i konvekse og konkave installasjoner, og også rundt hjørner, slik at man kan skape helt unik effekt.


3. Driftssikkert og 100 prosent oppetid. Skjermen har ikke skjøter, så operatøren kan skalere bildet og få fram mer detaljer uten at informasjon går tapt. I tillegg kan man bytte ødelagte LED-komponenter mens skjermen er i bruk. Dette er viktig for blant annet Kystverket i Vardø, som overvåker kysten vår. De er avhengig av kontinuerlig drift, og har installert LED på tre av veggene i kontrollrommet sitt.


4. Lang levetid. LED-skjermer kan stå på hele døgnet og har en levetid på 150 000 timer, i motsetning til en moderne laserprosjektor som holder i cirka 20 000 timer. Med en prosjektor blir kvaliteten gradvis dårligere, mens det skjer ikke med LED-vegg.


5. Lavere strømforbruk. LED-skjermen bruker vesentlig mindre strøm enn tradisjonelle videovegger. Et eksempel: En videovegg med 9 LCD-skjermer på til sammen 3,6 X 2 meter bruker 1850 watt ,mens en tilsvarende LED-vegg i samme størrelse bruker 315 watt.



Ønsker du å bli forhandler hos oss?

Vi vil gjerne ha deg med på laget for å skape en bedre hverdag med teknologi.